//Να σας συστήσουμε τον Mr. Elbank!

Να σας συστήσουμε τον Mr. Elbank!

Η δερματολογική κλινική Skin and Hair συνεχίζει, δυναμικά, να σας ενημερώνει και να σας συστήνει αξιόλογες προσωπικότητες και καλλιτέχνες, που συμβάλλουν με το έργο τους στην ενίσχυση της προβολής υγιών προτύπων μέσω δερματικών παθήσεων.

Σήμερα, σας συστήσουμε τον φωτογράφο Brock Elbank, που γεννήθηκε και ζει στο Λονδίνο. Ο Mr. Elbank, όπως αυτοπροσδιορίζεται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεκίνησε την καριέρα του το 2013.

Ο Brock Elbank ήξερε πάντα τι ήθελε να κάνει τη ζωή του, εμπνευσμένος ως έφηβος, από το έργο τέχνης του Anton Corbjin στο The Joshua Tree του U2. Μετά το σχολείο τέχνης και το πανεπιστήμιο, ο Brock δούλεψε σε ένα στούντιο στο Λονδίνο όπου στάθηκε για μια μέρα ως βοηθός της Corbjin, φωτογραφίζοντας τον Ewan Mcgregor για τον Esquire. Ξεκίνησε την καριέρα του ως φωτογράφος γυναικείας μόδας , ενώ εργάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία.

Ο Brock ανέπτυξε μια τολμηρή διακριτική προσέγγιση, η οποία προσανατολίζεται τέλεια στο ανδρικό στυλ και την προσωπογραφία (πορτραίτα). Συνεργάστηκε με πελάτες όπως οι Nike, Coke, San Pellegrino, Toyota και Dove και το 2004 η εκστρατεία του για την Snickers κέρδισε το βραβείο της πιο δημοφιλούς διαφημιστικής καμπάνιας.

Ο Brock δηλώνει, «Με γοητεύει η ιδιωτική ιστορία πίσω από δημόσια πρόσωπα. Για μένα, διακριτικά χαρακτηριστικά, οι φακίδες, οι ουλές, τα γένια και τα τατουάζ περιγράφουν μια προσωπικότητα και μια ζωή. ” Ακόμα και οι εικόνες των λουλουδιών του έχουν μια προσωπική ιστορία – τα τριαντάφυλλα που φυτεύτηκαν στη μνήμη της μητέρας του ή των παιώνιες που ήταν δώρο από τη γυναίκα του.

Τα φωτογραφικά πορτραίτα του Brock Elbank εστιάζουν σε συγκεκριμένες λειτουργίες που ενώνουν μια μερίδα ανθρώπων, ενώ ταυτόχρονα αποκαλύπτουν την ατομικότητά τους. Το πιο γνωστό project της δουλειάς του προέρχεται από μια συνεχή συνεργασία με την φιλανθρωπική οργάνωση πρόληψης μελανώματος Beard Season. Το 2015 παρουσιάστηκαν πορτρέτα του Brock Elbank με 80 πορτραίτα στο Somerset House προσελκύοντας σχεδόν 40.000 επισκέπτες σε μόλις πάνω από τρεις εβδομάδες και με συνολικό κέρδος πάνω από 1,75 εκατομμύρια δολάρια, σε όλο τον κόσμο, τα οποία συγκεντρώθηκαν για φιλανθρωπικό σκοπό.

Μετά τη σειρά Beard, ο Brock Elbank κυκλοφόρησε τη σειρά Freckles. Η σειρά Freckles προσέλκυσε παγκόσμιο κοινό με πάνω από 6.500 άτομα να υποβάλουν αίτηση για 175 θέσεις. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο ταξίδεψαν για να συμμετάσχουν στη σειρά του, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αργεντινή, το Μεξικό, στη Νότια Αφρική, στο Κουβέιτ, στην Αυστραλία και στις Η.Π.Α. Η καμπάνια με τίτλο ” Οι φακίδες είναι όμορφες” ο Elbank εμπνεύστηκε για το project, από έναν φίλο του γιού του, γνωρίζοντάς τον μετά από έναν αγώνα ποδοσφαίρου.

Από τον Ιούνιο του 2016, η Caring Matters Now, το φιλανθρωπικό ίδρυμα για την πάθηση ΣΜΣ (συγγενής μελαγχρωματικός σπίλος) συνεργάζεται με τον παγκοσμίου φήμης φωτογράφο Brock Elbank για την δημιουργία μιας έκθεσης με τον τίτλο «HOW DO YOU C ME NOW? ™», με μερικά από τα πιο εμπνευσμένα παιδιά και ενήλικες που πάσχουν από ΣΜΣ.

Ο στόχος της σειράς είναι να αυξήσει τη θετική ευαισθητοποίηση για την δερματική πάθηση σε όλο τον κόσμο, δίνοντας το σαφές μήνυμα – να αγαπήσετε το δέρμα στο οποίο βρίσκεστε!

Ο Brock δηλώνει: “Μέσα από την συνεργασία μου με την Caring Matters Now κάναμε πράξη ένα κοινό όραμα, να γιορτάσουμε τις ορατές διαφορές και να εκπαιδεύσουμε το ευρύ κοινό για το ΣΜΣ.”

“Λόγω της σπάνιας φύσης του CMN, ήταν επιτακτική ανάγκη οι Jodi, Lucy και οι διαχειριστές να μου δώσουν τον απαραίτητο χώρο για να φτιάξω μια σειρά έργων που ένιωσα, ότι παρουσίαζαν την κατάσταση του δέρματος σε ένα φρέσκο ​​και θετικό φως. Η εμπιστοσύνη και ο δεσμός που αναπτύχθηκαν από την πρώτη μέρα ήταν απόδειξη της συνεχούς υποστήριξής τους στα μέλη τους και στην έρευνα.

«Το Caring Matters ξεκίνησε τώρα ως πελάτης, αλλά σύντομα έγινε φίλος και τώρα μοιάζουν περισσότερο με την οικογένεια. Για να δοθεί η δημιουργική ελευθερία είναι σπάνια σε αυτές τις εποχές και κάποιος ελπίζει ότι τα θέματα που τεκμηριώνονται σε διεθνή κλίμακα, αντικατοπτρίζει την επιθυμία του Οργανισμού να παρουσιάσει κάθε άτομο από όλα τα κοινωνικά στρώματα με έναν τρόπο που όλοι τους αξίζει. “

Η ευαισθητοποίηση γύρω από τις παθήσεις του δέρματος είναι κάτι παραπάνω από θετική ανάρτηση ή μια φωτογραφία.

Η αποδοχή του δέρματός μας και η αναγνώριση των θετικών του στοιχείων απαιτεί χρόνο.

Εμείς, στην Skin and Hair, είμαστε εδώ για να αποτελέσουμε μέρος αυτού του ταξιδιού και να σας μυήσουμε στην πραγματική ομορφιά του δέρματος.

We Love Yourself

https://www.instagram.com/mrelbank/?hl=el