ΜΕΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΡΙΧΩΤΟΥ

Τι είναι η μεσοθεραπεία του τριχωτού;

Η μεσοθεραπεία του τριχωτού περιλαμβάνει την εφαρμογή ενδοδερμικών μικροεγχύσεων σε όλο το τριχωτό της κεφαλής, με διαφορετικούς συνδυασμούς βιταμινών, αμινοξέων και μετάλλων. Η μεσοθεραπεία των μαλλιών είναι μια ελάχιστα επώδυνη θεραπεία κατά την οποία  ο ασθενής μπορεί  να αισθανθεί μικρή δυσφορία , λόγω διατρήσεων με βελόνες του τριχωτού  της κεφαλής, που είναι μια πολύ ευαίσθητη περιοχή. Σε μερικές περιπτώσεις εφαρμόζεται τοπική αναισθησία στην περιοχή, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα συμπτώματα του πόνου.

Τι προσφέρει η μεσοθεραπεία και πότε προτείνεται;

H μεσοθεραπεία του τριχωτού συμβάλλει στην ποιοτική βελτίωση των τριχών, σε ασθενείς  με ιστορικό ανδρογενετικής αλωπεκίας και προτείνεται επικουρικά και συνδυαστικά με άλλες θεραπείες για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης.

Πόσο συχνά μπορεί να γίνει η μεσοθεραπεία;

Προτείνουμε μία συνεδρία ανά 10 - 15 ημέρες, για ένα διάστημα 3 μηνών και μία συνεδρία το μήνα, για 6 ακόμα μήνες. Η διάρκεια της κάθε συνεδρίας είναι 20-30 λεπτά.

Υπάρχουν αντενδείξεις ή επιπλοκές κατά την εφαρμογή της μεσοθεραπείας;

Η μεσοθεραπεία δεν έχει αντενδείξεις. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να εμφανιστεί ένα αίσθηση πόνου στην περιοχή, λίγο πρήξιμο ή ελαφρύ κάψιμο, τα οποία θα διαρκέσουν μόνο λίγες ώρες, μέχρις ότου η ουσία που εφαρμόστηκε διαλυθεί και απορροφηθεί. Σπανιότερα εμφανίζονται μικρά αιματώματα
στην περιοχή που υποβλήθηκε σε θεραπεία, τα οποία όμως επίσης υποχωρούν μέσα στις επόμενες ώρες ή το πολύ σε 1-2 ημέρες.